Asysta techniczna
WDROŻENIE
to zastosowanie zamówionego systemu lub modułów (programów) do wspomagania odpowiednich obszarów działalności Klienta.
Czas potrzebny na wdrożenie systemu jest zależny od jego złożoności i problematyki, ale również od możliwości zaangażowania pracowników Klienta do zadań wdrożeniowych (szkolenia, wprowadzanie i weryfikacja danych, inne zadania, które mogą być jedynie wykonane przez Klienta).
Wdrożenia mogą obejmować m.in.:
- instalację i konfigurację systemu,
- przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników Klienta,
- przeniesienie danych z dotychczasowego systemu Klienta,
- asystę wdrożeniową.
Harmonogram prac wdrożeniowych ZETO SOFTWARE konsultuje z Klientem, uwzględniając jego potrzeby i życzenia.
INSTALACJA
umieszczenie przez ZETO SOFTWARE zamówionego systemu w środowisku eksploatacyjnym wskazanym przez Klienta, które musi spełniać warunki techniczne podane przed rozpoczęciem wdrożenia przez ZETO SOFTWARE.
SZKOLENIA
ZETO SOFTWARE przeprowadza szkolenie administratora Klienta z zakresu zarządzania systemem. Szkolenia z poszczególnych obszarów systemu (np. modułów) przeprowadzane są przez specjalistów ZETO SOFTWARE u Klienta przy stanowiskach użytkowników lub w formie zdalnej np. przy wykorzystaniu oprogramowania Skype.
ASYSTA WDROŻENIOWA
Asysta wdrożeniowa obejmuje pomoc dla użytkownika w trakcie trwania projektu wdrożeniowego po odbyciu szkoleń przewidzianych dla danego systemu. Asysta wdrożeniowa może być realizowana w formie wyjazdów do klienta w celu konsultacji lub nadzorowania pracy użytkownika z danym systemem, względnie jako pomoc zdalna – poprzez zdalny pulpit lub telefonicznie, w wymiarze nie przekraczającym ilości dni przewidzianych na asystę wdrożeniową.